Cumartesi, Ekim 3

Big Bang Theory 'nin manyak replikleri chapter:1

Genel itibariyle Leonard ve Sheldon arasındaki tartışmalara bayıldığım için onlardan bir kaçını arada bir koyacağım buraya ...İşte :

Sheldon-Beslenmemiz, dışkılamamız... ...ve hücrelerimizin ölmemesi için
yeterli oksijeni almamız gerek. Geri kalan her şey opsiyonel.
Leonard-O zaman şöyle söyleyeyim: Ben yapıyorum.
S-Yapamazsın. Baş yazar benim.
L-Hadi ama, baş yazar olmanın tek sebebi
adımızı alfabetik olarak sıralamaları.
S-Bu benim fikrim diye aşağılanmaman
için öyle düşünmene izin verdim.


S-Merdivenler hakkında ilginçbir şey duymak ister misin? Eğer bir basamağın yüksekliği iki milimetre bile yanlış olursa birçok insan tökezler.
L-Bana ne! İki milim doğru değil gibi görünüyor.
S-Hayır, bu doğru. 12 yaşındayken bazı seri deneyler yapmıştım. Babam köprücük kemiğini kırmıştı.
L-Seni bu yüzden mi yatılı okula gönderdiler?
S-Hayır. O, lazer
çalışmalarım yüzündendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...