Çarşamba, Ekim 28

ECHELON-ADIM ADIM KOMPLO -2009 -arşivimden 19

Belli bir aradan sonra tekrar yazmak güzel,film izlemeye devam etsem de hayatın yoğunluğu ve bunaltıcı etkisi buraya uğrama sıklığımı azalttı diyelim.Shane West bu filmi seçmemde etkin sebepti,yani konusuna çok da dikkat etmemiştim.



Hatta sıkıcı bir film olduğuna dair bir önyargıyla birlikte film haftalardır bekliyordu bir köşede .Laf uzamadan ve okuyanlar bayılmadan filme geçersem,Washington -beyaz saray vs-dalavereleriyle ilgili filmler niteliğinde diyebilirim,kabaca tabi.Max -S.west- gönderileni bilinmeyen bir paket alır ve içinde bir telefon bulur.Bu telefonla bilinmeyen gönderici tarafından mesaj alır ve kendisinin de nedenini anlayamadığı bir şekilde yönlendirilmeye başlar,sonra kendini Prag'da bir kumarhane'de bulur,inanılmaz kazanmaya başlar,bu telefondan gelen tüyolarla tabi -telefondaki kişi her nasılsa Max'in her hareetini saniye saniye takip edebilmekte ve onu tehdit edebilmektedir-,kumarhane sahibi parasından ötürü ,FBI da daha önce benzeri şekilde yönlendirilip öldürülen kişiler yüzünden Max'i gözetime alır .Olaya başkan da karışır işler karışır vs vs.İşte böyle gidiyor.İçinde bilmeceler barındıran yok o değil bu yok öyle değil böyle vs diye gelgitler içinde film akıp gidiveriyor.Bittiğinde verdiği zevk güzel.Bizim hacker şoför onu da pek bir beğendim göreceksiniz efenim.



Yalnız kısa bir eleştirim olacak genelde filmleri yok şu mesajı verdi bunu nasıl yapar,bu şuna hakarettir vs şeklinde izlemem sadece tadını almaya çalışırım tabi o belirttiğim durumdan ötürü tad vermezse o da ayrı bir konu ya.Neyse filmi beğendim de,bu tür filmlerde sıklıkla gördüğümüz genious(!) Amerikalı istihbaratçılar,hackerlar,başkanlar ,şunlar bunların çemberinde dönen bir sırlar ,entrikalar bombası vardır ve bunu sadece onlar bilir ve dünyayı bir şekilde oynatma kudretine sahiptirler ya,işte bu 10 kat yatağımın altına bir bezelye tanesi koyup rahatsız ediyor.Hani heroes'ta şirin Japon insanı Nakamura nasıl her seferinde dünyayı kurtardım diyor bunlarda aynı hesap tek şıkla elimizi 2 cm geri kaydırsak dünyayı batırırız 2 adım ileri kaydırsak kurtarırız diyor ,peki orjin ne ,sanırım ne ileri ne geri durumu merkezde kalıp düzenleri birbirine bağlı bırakmak ve bu dengenin bozulması tehdidiyle düzlemden eleman ayırmamak.Politika çamurdur der adını unuttuğum bilir kişi,o yüzden elime bulaşmadan uzaklaşıyor ve sevimli sayfamı daha fazla karalara büründürmek istemiyorum...İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...