Çarşamba, Ağustos 26

12 ROUNDS - 12 Tuzak-Arşivimden:11



Pazar günü abimle fellik fellik ne yapsak da vakit geçse diye film arıyorduk.İftara 2 saatten fazla vardı ve direnicek gücümüz kalmamıştı -abartıyorum -.Bu filmi bulduk sonra ve sonrasını hatırlamıyorum.Çünkü akıp gidiyor.Yorumlayanlar doğruymuş , filmde sakin sahne yok çünkü.Hımm peki nasıl bir şey ki derseniz 'Zor Ölüm'ü ' hatırlayın ve başka bir versiyonunu düşünün derim.Zaten yapımcılarından bazıları da aynı.''Bunu nasıl düşündü?'' ''vay bee zekaya bak'' gibi cümleler kullanmıyorsunuz çünkü benzer filmlerde bu kelime stoklarını zaten kullanmıştınız.


Konusundan bahsedeyim ,başrol polisimiz bir dolandırıcının peşinden giderken sevgilisinin ölümüne sebep olur ve psikopat, zeki suçlumuz hapisten kaçar .Tabi öç almak içinde 12 bölümlük bir oyun oynamak ister,adamımız da uyar ve tek tek tuzakları tek tek geçmeye çalışır...
Sonuçta iyi bir film, izlenir .
Söylemeden edemeyeceğim ,filmin başrolünü gördüğümde - ilk defa gördüm sanırım- Matt Damon ve Heath Ledger karışımı bir kırmaya benziyor - bu yüzden ödül alacağımı sanmam- demiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...