Pazartesi, Ağustos 31

MY SASSY GIRL- Benim Hırçın Sevgilim- Arşivimden:10



Baştan söyleyeyim bu bir çok izleyicinin sandığı amerikan yapımı bir film değil.Bizim sempatik kuşağın yani Güney Korelilerin filmi.Filmin aslı onlara ait ama uyanık Amerikalılar filmi beğenince kendi versiyonlarını çekmiş her ne kadar tiraj elde etseler de diğeri kadar başarılı olmadığından eminim.Yaw filmin oyuncuları zaten şeker- sempatik insanlar , hikayeye de oturmuşlar eee sen niye adamların hikayesini alıp, filmiyle caka satıyorsun.-Bazen Amerikalılardan nefret ediyorum bazen de üretebildiklerinden ötürü edemiyorum - Kızdım tabi ki canım aaa herşeyi endüstrileştirecekler illa. Neyse neyse filme geçelim.
Film bir hikayeden uyarlanmış ve tam 136 dakika .Evet yanlış duymadınız.2 perde şeklinde diyebilirim.İlk kısmından azıcık uyuz olabiliyorsunuz yani pek bir atraksyon ya da romantizm ögesi diye ama 2. kısmı çok eğlencelive masum.Daha önce benzer bir film izlemedim bile diyebilirim.Tabi öpüşme sahnesi olmadan çekilen bir romantik komedi olmasıyla - Hollywood yapımlarının hangisinde rastlanmıştır acaba buna,adamlar en olmadık yerlere bile bazı sahneleri yerleştirmekle bir halt yaptık sanıyor- da kalbimi tam ortasından fethetti.



Finali de mükemmel -azıcık Türk filmi vari ama orjinal- olmuş.İyiki izlemişim dediğim filmlerden.Farkettim de konusunu hiç anlatmamışım ,izlenimlerimi anlatmaktan fırsat bulamadığıma göre iyi bir film olduğunu tahmin edersiniz.Sevgiliniz varsa alın ,izleyin ve birlikte gülün, sen bana bunu yapar mıydın ya da benim için ne yaptın falan diyin hatta...Yoksa da üzülmeyin aman olsaydı da yanımda vs vs..diye isteri oluşturan bir film değil zaten...Böyle vıcık vıcık, uyuz bir film de değil...Amma uzattım değil mi? Her kesim izleyebilir işte onu demek istiyorum...



Not:Filmdeki hatun çok şeker yahu ,erkek olsaydım P.Anderson gibi sapıkfanları olan kadınlara değil de, bu kız gibi doğal güzelliklere bakacağım kesindi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...