Salı, Ağustos 25

FINAL FANTASY VII -Advent Children-Arşivimden:9




Şimdi bahsedeceğim film - animasyon diyeceğim ama haksızlık olacak- manyak bir olay . Bundan birkaç yıl önce Rise of Nations gibi oyunların başlangıçlarına hayran kalırdım ve abime 'neden oyun yanında bu kadar dandirik kalıyor ki onlar da böyle gerçekçi çizimler olsa ya' derdim , o da ' bunu yapmak öyle kolay değil 'demişti.Bu film işte tam olarak bunu başarmış.Çizimler ve grafikler için sadece muhteşem kelimesini kullanabilirim.Zaten ayrıntıları inceleyip ,hata aramaktan filmin konusuna zor dahil oldum.Bu film aslen erkek cemiyetinin yüzde 99 bildiği üzere bir bilgisayar oyunundan türemiş ki ben hiç oynamadım.





Karakterler de gayet iyi...Her sıradan insan gibi Cloud S. karakterine hayran oldum.Hep öyledir zaten, iyi niyetli,güçlü,karizmatik,duygularını içinde yaşayan vs tipler filmde spot ışığına maruz kalırlar ve izleyicinin kalbini kazanırlar . Çizim bile olsa .
Ayrıca göz hareketlerini de mükemmelleştirseler- bir insanın insan olduğunu ele veren en önemli unsurlardan biri olduğundan ve animasyonlarda göz hareketleri biraz donuk ve yavaş kaldığından- artık Oscarları çizim karakterler alacak sanırım.Daha fazla gevezeliğe gerek yok , izlenmesini kaba kuvvetle tavsiye ediyorum ...

Not:Karakterleri ve daha fazlasını merak ediyorsanız: www.square-enix-usa.com adresini ziyaret edebilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...