Perşembe, Ağustos 27

HOUSE - TV Dizisi-Dizilerim:2




Bu diziden bahsetmemek çok çok ayıp olurdu özellikle de Dr. House'a... Bundan bir yıl kadar önce cnbce'de yayınlanmış dizileri karıştırırken - dizileri düzenli olarak eş zamanlı izlemem mümkün değil ,Tv sayısı ne kadar olursa olsun ,herkes kendi izlemek istediğini direticek ,ayrıca ben evde yaşı en küçük ve kumanda efendisi olma konusunda en az yetkili kişiyim,herneyse alıştım - , House'a rastladık -kimle mi abimle tabi ki onun varlığına duacıyım yoksa müzik zevkim arabeskle örülmüş, filmlerimse Yerli Türk sinemasının en tırmalayıcı ürünleriyle sınırlanmış olurdu,tamam bu kadar feci olmasa da iyi olmazdı,böylece diğer aile bireylerini fazla mı eleştirmiş oldum yok canım affederler beni eminim, çünkü aile böyle birşeydir sen onları eleştirirsin ,beğenmezsin onlar da seni affeder vs. çok mu konuştum ok sustum - . Sıradan bir doktorluk dizisi olduğundan emindim.İlk bölümü izledikten sonra böyle bir diziyi nasıl 2 sezon yayınlarlar demiştim.Sanırım bir sürü çığlığı duymuş olacaklar belli bir aradan sonra devam ettiler çekmeye.
Konusuna gelirsek,Gregory House özel bir hastanede ,Tanı koyma departmanında -bunu vikipedia'dan gördüm ,ilk defa duyuyorum çünkü-çalışan bir doktordur ama pek de sıradan biri sayılmaz.Kurduğu ekbiyle birlikte teşhisi en zor hastalıkları bulur ve tedavi eder .Baktığımızda özeti bu kadar kısa ama izlerken sıkıldığımı hiç hatırlamıyorum.Bizim doktorlar dizisi sakın aklınıza gelmesin hatta onu unutun -o da grey's anatomy'den bir hayli esinlenilmiş bir dizi zaten,esinlenmek eksik kalır ama neyse- .Doktor Gregory House başlı başına olay zaten.Aksak ayağıyla dolanıp öfke saçan,inanılmaz sivri dili olan ,duygu özürlü ve insanlarla başı dertte olan birine ne zaman sempati duyarsınız?Bu dizide.Gerçekten inanılmaz zekasıyla hayran bırakıyor -bir de bir kaç bölümde bir değişen Nike ayakkabıları beni öldürüyor ,reklam diye buna derim ,hey bu adam bölüm başına 50 bin dolar alıyor zaten Nike'tan kime ne !- ve onda duygu kırıntıları aramak da ekibiyle olan didişmesini izlemek de çok zevkli .Dizi sadece onun etrafında dönmüyor elbette sürekli ondan bahsetsem de .Diğer elemanların da hikayeleri var .İzlemeden anlamanız zor ,lütfen izleyin o yüzden ama en başından itibaren -bulun bir yerden canım-.



Bu arada az önce sırf vakit öldürdüğüm fimlerden birinde - High Fidelity ,pek beğenmedim ne biliyim bir kaç iyi yeri olsa da övdükleri gibi değil - bahsedildi diye Massive Attack şarkılarını dinledim,tam sıkılmışken neye denk geldim House'ın başlangıcında çalan parçaya tabi.Meğer Massive Attack yapmış parçayı -Teardrop-. Kendimi muşmula ağacında elma bulmuş gibi hissettim- ben buldum ben bulduum- Size göre önemsiz gelebilir tabi susayım mı tamam yine sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...