Çarşamba, Ağustos 19

MOONLIGHT-Fantastik dizi-Dizilerim:1

MOONLIGHT...İsmi gayet güzel değil mi? Filmlerde vampirizmin altın çağını yaşadığı şu dönemde ortaya çıkmış bir yapım daha . Diziyi ilk cnbc-e dergisinde gördüm ve netten araştırdım, sanırım halen devam ediyor ama bir yerde sezonun tümünü bulunca izleyiverdim.Dizinin ne etki yarattığını bilmiyorum yayınlandığı ülkede, ama tek sezon yayınlanmış Tabi izleyiciler çekilsin diye ısrar ederse durum değişebilir.

İlk bir kaç bölüm beni pek tatmin etmedi yani vampir hikayelerine alışık olmamız direkt zerk edilen hikayeyi kabulleneceğiz anlamına gelmez.Hem fantastik ögeler hemen verilmese daha iyi olmaz mıydı? 'Ben vampirim ,geceleri dondurucuda uyurum,kan bankasından kan içerim ' vs diye başlayan ilk bölümse antipatikti.Önce izleyici alıştırmak,ısındırmak sonra da o an için bile olsa sana inanmalarını beklemek daha mantıklı geliyor.
Yine de tatil olduğundan ve yapacak çok önemli işlerim olmadığından devam ettim,insan ne olursa olsun alışıyor.Yani sonradan öyle gelse de fena değil.
Dizinin ana karakterleri Mick St John -vampir bir özel dedektif- ve Beth -muhabir- 'in geleceği ise pek gizemli değil .Garip tutukluğu var , sanki bir yerde tıkanıp kalacakmış gibi.Belki tek sezon olması bende psikolojik etki yapmıştır bilemiyorum.İnsan biraz sürünmek istiyor,hikayenin peşinden koşmak,tahmin edememek ve karşılaştıklarıyla şaşırmak...Daha fazla olumsuz konuşmayacağım sonuçta o kadar bölümü izlediysem çok da kötü değildir.
Son bölümse diğerler gibi geçiyor ve düğüm bölümü hiç yok.Aniden ya kaynakları tükendi ya da istedikleri ilgiyi bulmadılar ki çekmediler,bilemiyorum.
Vaktim var , vampir hikayelerini de severim diyorsanız izleyin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...