Çarşamba, Ağustos 19

Quran High School Host Club - Anime- Manga serisi-Animelerim:1


Quran High School gördüğüm en şeker anime ve manga serisi .Mangasını internette görmüş fakat nette okumaktan zevk almadığımdan bırakmıştım.Animesine denk gelince bir de bunu deneyelim dedim.

24 bölümden oluşuyordu.İlk iki bölümden sonra izleyebileceğim bir şey olduğunu görüp devam ettim.Şeker mi şeker bir seri .Karakterlerin her biri ayrı alem .Tepkileri - sevinçleri ,endişeleri vs. - hem çok abartılı hem de çok tatlı .Hele Tamaki'nin depresyona girdiği anlara bayılıyorum , iç dünyamız bu kadar net ve renkli yansıyabilse ne güzel olurdu.
Hikayenin tamamı Quran kolejinde geçiyor .Burası şehrin en pahalı okuludur ve Haruhi bu okula çok çalışıp bursla girer.Okula gezintiye çıkmışken yanlışlıkla girdiği müzik odası ise hayatını değiştirecek ve tüm bölümlerdeki komik maceraların başlamasına neden olacaktır...



Birkaç bölüm sıkıcı olabiliyor ama sonlara doğru daha zevkli hale geliyor.
Bu animeyi beğenmeyenler olabilir ya da çocuksu bulanlar ...Fakat boş vakitlerde nefes almak için hiç te kötü değil zaten yirmi dakika ,insanların günde ortalama bir saat reklam izleyebildiklerini düşünürsek zaman kaybı sayılmaz kimse için.
Bir gün bu animeyi izlerken babam tepemde belirdi ve 'çizgi film izlemeye mi başladın?' dedi. Oldukça alaylı söylemişti bunu.Gülümseyerek 'yaa evet baba ,gittikçe küçülüyorum'.Aslında sitemle söylemiştim .İzlediğim şeylerin yaş sınırını ben koymalıyım, ne yani bunun için de mi kurallarımız var.Eğlencelerimiz için de bunu yaparsak özgürlük ancak çizilen ayrıntılı planda yürümek olur .Gerçi babamın zamanında çocukluk yaşının oldukça düşük olduğunu ve 12 yaşına gelince yetişkin muamelesi gördüğünü düşünürsek beni ayıplaması normal.Neyse sanırım alınmışım ki bir torba laf ettim ,susuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...