Cumartesi, Ağustos 22

THE BUCKET LIST - Arşivimden:8





Nasıl başlasam bilemiyorum bu filmden bahsetmeye...Konusunu okuyunca az çok kestirmiştim neyle karşılaşacağımı ama neler hissettireceğini kestiremiyor insan.Her anın ölüme yaklaştığı bu film ne yapmış etmiş o kasvetli hüzünlü olması gereken anları, o hafif şekerli gülümseten anlara çevirmeyi başarmış.
İki adam - Jack Nicholson ve Morgan Freeman- ikisi de ölüme ne kadar yakın olduğunun farkında.Filme ismini veren 'bucket list' ise onların kalan birkaç aylarını anlamlı hale getirmek için oluşturulmuş çılgın bir liste...
Film etkileyici elbette ama beni daha çok sevindiren Morgan Freeman oldu.Gerçek kişiliği nasıl bilmiyorum ama bu adam için özel olarak seçiliyor sanki karakterler.Kendinden emin,bilge,inançlı...Freeman bir filmdeyse mutlaka ama mutlaka birşeyler öğreniyorsunuz adamın varlığı yetiyor.Bu arada onun filmlerini Türkçe dublajlı izlemek daha mantıklı çünkü onu seslendirenle o kadar uyuşuyor ki - tıpkı Tim Robbinsinki gibi, onunki de mükemmel,bizimkiler bu işte gerçekten iyiler- ...



Yaşınız,cinsiyetiniz hiç farketmez bu filmden herkes hoş bir tat alabilir...Bu arada onların ilk baştaki hastalık sahneleri gösterilirken biraz etkilendim -annem de ağır bir hastalık geçirmişti yakın zaman önce- filmi durdurup gidip anneme sarılma ihtiyacı hissettim,canım annem noldu bir şey mi var bile demedi,ee vaktimiz varken o an ne istiyorsak yapmalıyız sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...