Cuma, Ağustos 21

Spike- Buffy the vampire slayer karakteri-Portre:1




Dün gece bir arkadaşımla yaptığım sohbette konusu açılınca , Spike'a başlık açmayı borç bildim. Bu sohbette ortak olduğumuz bir nokta varsa o da Spike'ın ne kadar klas bir karakter olduğuydu. Saç rengi bu kadar absürd olan ama bir o kadar yakışan ilginç vampir Spike namı diğer 'kanlı William'...Her ne kadar şu dönemdeki yapımlarda vampirler daha farklı kılıklara bürünse de Spike bildiğimiz imajı yansıtıyor ;acımasız, kötü,bencil ,katil üstüne de alabildiğine karizma...Anlamadığım karakter bu kadar kötüyken nasıl kendini sevdirebilir bu kadar .Yani normalde iyi olan karaktere eğilim olur ...

Mesela dizini yakışıklısı ve manik depresip iyi karakter Angel bu dizide onun yanında sönük kalıyor. Angel ' a nadir zamanlarda acırken -kusura bakma Angel dürüst olmam gerek kendi dizinde daha iyi olduğun kesin-,2 sezon adam kesmiş Spike'a en ufak fırsatta şevkat duyuyorsunuz ,Drusilla onu terkedince çaresiz kaldığı zaman misal kesinlikle saçını okşayıp geçer arkadaşım diyesiniz geliyor var mı böyle bir şey?
Angel dizisinde de bir ara uğramıştı ama fazla kalmadı-heralde yönetmen de ilginin Spike'a yönelmesinden korktu-.Spike'ın orjinal adı James Wesley Marster . Kendisini geçen 'PS. I Love You' filmindeki haliyle görünce hayal kırıklığına bağlı dolaşım bozukluğuna uğradım doğrusu.Tamam adam Buffy'deki hali, kılığıyla dolaşamaz ama ne bileyim , Süperman'ı paçalı donla görmek ne kadar cazipse, Spike'ı normal hayal etmek de öyle...O an anladım ki ben Spike 'ı seviyorum J.w.Marsters'ı değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURAYA BAKIN BİR DAKİKA!


Burada bulunduğunuz her saniye yaşadığınız evrene büyük katkılar sağlayacak demek isterdim ... Ancak tek söyleyebileceğim, kahvenizi alın da oturun ... Yani demek istediğim, hoşgeldiniz her kimseniz...